QBM Aναγνωστόπουλος

Συνέχεια στο Κυρίως Περιεχόμενο »

Αναζήτηση Ιστότοπου

Πλοήγηση Κατηγορίας:

Βρίσκεστε στο:

Τηλεφωνικές Παραγγελίες - Τεχνική Υποστήριξη - 2102465207

Δελτιο Νεων

Δελτιο Νεων
 

Βοήθεια - Εξυπηρέτηση Πελατών

Παραλαβή - Μεταφορικά
Αποστολή παραγγελιών γίνεται σε όλη την Ελλάδα.
ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ: Δωρεάν μεταφορά μέχρι το πρακτορείο / μεταφορική του νομού Αττικής, ανεξαρτήτως αξίας της παραγγελίας.
ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ: Για παραγγελίες αξίας 500,00€ και άνω, δωρεάν μεταφορά με παράδοση επί πεζοδρομίου με φορτηγά αυτοκίνητα, εφόσον υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης και στάθμευσης για ξεφόρτωμα υλικών με τα χέρια ή το παλετοφόρο.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα μας από το φυσικό μας κατάστημα, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές. Δεχόμαστε και τηλεφωνικές παραγγελίες.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή ερώτηση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Ασφάλεια Συναλλαγών
Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα μέσω του ασφαλέστατου διεθνούς συστήματος πληρωμών PayPal. Για την πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν είναι υποχρεωτική η δημιουργία λογαριασμού στο PayPal. Σας υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία μας δε διατηρεί στοιχεία πιστωτικών καρτών των πελατών της. Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της αναφερόμενης ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται, προκειμένου οι χρήστες της να έχουν άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κατάστημα, να τους παρέχονται απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτουν και τέλος να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω της ιστοσελίδας έχουν ως σκοπό να μετρήσουν το αριθμό επισκεψιμότητας της, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συναλλαγές με την εταιρεία. Η QBM δεν διανέμει σε κανένα άλλο οργανισμό ή συνεργάτη τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που αφορά τους χρήστες και πελάτες της.
Επιστροφές
H εταιρεία μας φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αναλόγως, το πρόβλημα θα κάνουμε τα πάντα για να το λύσουμε, πάντα σε συνεργασία και συνεννόηση με εσάς.
Παραγγελία
Εφόσον δεν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα με την πληρωμή της παραγγελίας σας, αυτή προωθείται προς επεξεργασία την ίδια ημέρα. Η προετοιμασία της παραγγελίας ολοκληρώνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών και ετοιμάζεται για αποστολή. Για μεγάλες συσκευασίες και ειδικές παραγγελίες, ο χρόνος προετοιμασίας μπορεί να φτάσει τις 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιου από τα προϊόντα της παραγγελίας σας στην ελληνική αγορά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τον ακριβή χρόνο παράδοσης.
Τρόποι πληρωμής
1) Με κατάθεση ή ηλεκτρονική μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό.
ΕΘΝΙΚΗ: IBAN: GR 3101101980000019820083608

2) PAYPAL
Visa
Mastercard
American Express
Προβολή Λογαριασμού
Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, καθώς και να προβάλλετε όλες τις παραγγελίες σας από την επιλογή Ο Λογαριασμός μου
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε από την ΕΕ για να παρέχει βοήθεια σε καταναλωτές που δεν είναι ικανοποιημένοι. Μέσω αυτού μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με ένα αγαθό ή υπηρεσία που αγοράσατε μέσω του διαδικτύου και να βρείτε ένα ουδέτερο τρίτο μέρος («φορέα επίλυσης διαφορών») για τη διεκπεραίωση της καταγγελίας. Σε ορισμένες χώρες, και οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν καταγγελίες κατά καταναλωτών. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο. Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι Α) η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και Β) ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών. Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Νόμος 2251/1994, περί Προστασίας των Καταναλωτών  

Καλαθι Αγορων

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δεν διαθέτετε προϊόντα για σύγκριση

Catalog
Catalog

Δημοσκοπηση

Πότε προτιμάτε να κάνετε επισκευές και εργασίες ανακαίνισης;
 
 
 
 
 
Σχεδιασμός - Υλοποίηση: Infowonders